Rabu, 29 Januari 2020

HE SET HPA INTERNATIONAL

HE SET mengandungi gabungan WAVE dan HGH-II HPA.

APA ITU WAVE HPA?

WAVE merupakan satu kaedah perubatan alternatif yang berdasarkan kepada proses pembetulan gelombang otak iaiti medan elektromagnetik (MEM) melalui titisan pada mata. 

WAVE ini dapat menstimulasi sistem saraf melalui mata yang seterusnya menjadi ikhtiar untuk merawat beberapa permasalahan kesihatan seperti masalah saraf mata, strok, migrain anak tantrum, kemurungan dan lain-lain, dengan izin Allah SWT. Wave boleh digunakan untuk rawatan berkaitan mata seperti mata kering, rabun dan kabur. 

HE SET - Packaging terbaru 2022
mengandungi HGH II dan Wave
WAVE adalah ilhamkan daripada kisah Nabi Yaakub a.s mampu melihat semula dengan izin Allah SWT setelah mencium baju Nabi Yusuf a.s.

Pengkaji barat hingga masa kini belum menemui solusi untuk permasalahan stroke dan Parkinson juga masalah TANTRUM kanak-kanak. WAVE adalah usaha pengubatan menerusi saluran saraf, bermula dengan mata.

Kaedah ini Insya-Allah dapat membantu anda dalam menangani masalah-masalah saraf.

TERAPI WAVE ialah usaha pengubatan melalui sistem saraf. Wave membantu dalam perawatan saraf pada otak manusia dengan mempertenagakannya dengan titisan yang diberikan gelombang. 

Otak manusia akan mencapai tahap ketenangan pada gelombang delta. Apabila gelombang delta ini dicapai, minda akan mendapat deep sleeping. Minda yang mendapat deep sleep akan lebih bertenaga secara tidak lansung tubuh manusia dapat pulih dengan sendiri.

Puncak ketamadunan Islam ialah perubatan melalui pembetulan gelombang otak yang diberikan melalui titisan ke dalam mata. Nabi Yaakub a.s mampu melihat dengan izin Allah setelah mencium baju Nabi Yusuf. Melalui penelitian, gelombang bau baju dan keringat itu menghasikan satu tindakbalas kepada saraf pusat agar bekerja membetulkan kerosakan jaringan organ dengan cepat. Sesuatu yang telah hilang dari dunia ubatan iaitu pengubatan WAVE yang sungguh berkesan!

===============================================
Bagaimana ia membantu dalam perawatan saraf pada otak manusia?
===============================================
Saraf pada otak dipertenagakan dengan titisan yang diberikan gelombang. Otak manusia akan mencapai tahap ketenangan pada gelombang delta. Apabila gelombang delta ini dicapai, minda akan mendapat deep sleeping. Minda yang mendapat deep sleep akan lebih bertenaga secara tidak lansung dapat memulihkan tenaga tubuh seseorang.

===================================
Bagaimana cara penggunaan WAVE ini?
===================================

Hanya perlu dititiskan ke dalam mata. Ia bukan ubat titis mata tetapi ubat untuk meransang saraf. Pusat saraf manusia ialah otak. Titisan ini akan masuk melalui liang-liang di dalam mata kemudian terus kepada otak.

Wave digunakan dalam perawatan penyakit berikut: 
Sawan tarik/Epilepsi 
Apnea (terhenti nafas 20 detik) 
Wanita koma selepas bersalin 
Insomnia 
Majnun (gangguan mental) 
Kanser (gangguan sel) 
Autis/hyperaktif 
Semua masalah jantung 
Stroke 
Peradangan otak 
Sakit tulang belakang 
Sakit pinggan 
Alahan hamil/mengidam 
Kecanduan dadah/ketagihan narkotik 
Pengsan 
Batuk 
Sakit gigi 
Kurang pendengaran 
Kurang penglihatan 
Lemah ingatan 
Migrain/Sakit kepala 
Peredaran darah 
Demam panas 
Rawatan mata 
Menambah tenaga selepas kemalangan 
Menurunkan hipertensi 
Menurunkan gula darah 
Terhentak kepala 
Hepatitis 
Semua jenis radang 
Radang buah pinggang 
Bengkak limpa 
Lemas/tenggelam air 
Renjatan elektrik 

Bagaimana cara penggunaan WAVE ini? 

Hanya perlu dititiskan ke dalam mata 2 hingga 3 kali sehari. Ia bukan ubat titis mata tetapi ubat untuk meransang saraf. Titisan ini akan masuk melalui liang-liang di dalam mata kemudian terus kepada otak. 

Ubat dan penawar hanyalah asbab kesembuhan. Berikhtiar merawat penyakit adalah sunnah malah beroleh pahala dan rahmat Allah Taala. Tidak berikhtiar maka tiadalah pahala dan jauh pula dari kesembuhan dan rahmat Allah.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

APA ITU HGH-II HPA?

Hormon Tumbesaran (GH) ialah hormon pertumbuhan yang dikeluarkan oleh kelenjar pituitari, letaknya di bahagian otak manusia. Ia bertanggungjawab untuk pertumbuhan otot, tulang dan sel manusia sejak dari lahir hingga akhir hayat. Hormon ini memastikan semua organ tubuh dapat berfungsi dengan baik. 

Terdapat pelbagai peranan dan fungsi HGH dalam sistem tubuh badan kita. Antara fungsi HGH ialah menguatkan tulang, mengurangkan lemak dalam badan, serta membentuk otot.. HGH juga penting dalam pertumbuhan awal kanak-kanak. Di samping itu, HGH juga membantu fungsi insulin mengawal kandungan gula dalam badan melalui faktor pertumbuhan insulin (IGF), juga berperanan dalam mencantikkan wajah, serta mengawal hormon tidur seterusnya mengelakkan insomnia.

GH secara amnya boleh digambarkan bersifat anabolik iaitu membina. Seperti kebanyakan hormon protein yang lain, GH berinteraksi dengan reseptor pada permukaan sel-sel tertentu. GH juga boleh meningkatkan ketinggian. Hormon pertumbuhan tinggi pada tahap seseorang sedang membesar dan mula menurun apabila mencecah dewasa.


GH dihasilkan ketika usia antara 1 hingga 20 tahun. Setelah usia itu, paras GH akan menurun malah menghilang sedikit demi sedikit seiring dengan usia. 

Paras HGH menurun adalah disebabkan faktor-faktor berikut:

➤Usia
➤Gaya hidup tidak sihat
➤Hilangnya kolagen
➤Pencemaran
➤Berkumpulnya toksin dalam tubuh (asidosis)

HGH-II PERUBATAN MELALUI SEMBURAN

"Dibahagian manakah Nabi yaakub a.s meletakkan baju Nabi Yusuf a.s sehingga boleh melihat dengan izin Allah? Di bahagian itulah HGH meresap ke dalam tubuh." - Tn Hj Ismail Hj Ahmad

Perubatan ini adalah perubatan peradaban Islam yang tidak pernah luput meski generasi kini terkembali ke belakang. Inilah perubatan Tibbun Nabawi, merentasi zaman. 

Daripada setitis air yang tiada erti boleh menjadi air yang luar biasa mustajab dan mujarab hanya kerana energi, tenaga dan aura yang ia serap daripada bahan alami. 


Oleh itu, ia menjadi terapi kepada pelbagai masalah kesihatan dengan mengekalkan kandungan HGH dalam badan. 

Dengan menyembur HGH-II pada muka dan bawah lidah kali sehari, dengan izin Allah, penyakit anda akan sembuh secara alami.




TESTIMONI MENGGUNAKAN HE SET (HGH + WAVE)







Untuk pembelian HE SET HPA ini,
Whatsapp kami di link ini www.wasap.my/60135806760/hesethpa untuk pembelian.

Untuk mendapatkan produk kesihatan yang berkualiti tinggi dengan pengiktirafan JAKIM,  berdaftar dengan KKM,  memiliki taraf pengilangan GMP dan National Pharmaceutical Beuro, wasap saya di www.wasap.my/60135806760

Kami membuat penghantaran melalui perkhidmatan poslaju. 

Untuk mendapatkan khidmat rawatan (bekam, akupuntur, refleksologi, dan urutan) sila dapatkan tarikh temujanji terlebih dahulu. Wasap saya di nombor ini www.wasap.my/60135806760

Semoga anda gembira dengan perkongsian ini. Sekirannya anda ada sebarang soalan berkaitan produk kesihatan, cara rawatan alternatif, anda boleh hubunggi saya di talian 013-5806760.

Norashikin Hasan
Herbalis Asean - HPA Internasional




Tiada ulasan:

Catat Ulasan