Rabu, 10 Oktober 2018

HUMAN GROWTH HORMON (HGH-II)




Hormon Tumbesaran (GH) ialah hormon pertumbuhan yang dikeluarkan oleh kelenjar pituitari, letaknya di bahagian otak manusia. Ia bertanggungjawab untuk pertumbuhan otot, tulang dan sel manusia sejak dari lahir hingga akhir hayat. Hormon ini memastikan semua organ tubuh dapat berfungsi dengan baik. 

Terdapat pelbagai peranan dan fungsi HGH dalam sistem tubuh badan kita. Antara fungsi HGH ialah menguatkan tulang, mengurangkan lemak dalam badan, serta membentuk otot.. HGH juga penting dalam pertumbuhan awal kanak-kanak. Di samping itu, HGH juga membantu fungsi insulin mengawal kandungan gula dalam badan melalui faktor pertumbuhan insulin (IGF), juga berperanan dalam mencantikkan wajah, serta mengawal hormon tidur seterusnya mengelakkan insomnia. 

GH secara amnya boleh digambarkan bersifat anabolik iaitu membina. Seperti kebanyakan hormon protein yang lain, GH berinteraksi dengan reseptor pada permukaan sel-sel tertentu. GH juga boleh meningkatkan ketinggian. Hormon pertumbuhan tinggi pada tahap seseorang sedang membesar dan mula menurun apabila mencecah dewasa. 
 
GH dihasilkan ketika usia antara 1 hingga 20 tahun. Setelah usia itu, paras GH akan menurun malah menghilang sedikit demi sedikit seiring dengan usia. 

Paras HGH menurun adalah disebabkan faktor-faktor berikut:
➤Usia 
➤Gaya hidup tidak sihat 
➤Hilangnya kolagen 
➤Pencemaran 
➤Berkumpulnya toksin dalam tubuh (asidosis) 


Dr. Oz menjelaskan bahawa manusia sangat memerlukan HGH untuk membantu kesihatan yang stabil dan optimum. Mari kita lihat penjelasan Dr.Oz tentang Human Growth Hormone seperti di dalam video di bawah ini. 

HGH-II PERUBATAN MELALUI SEMBURAN 

"Dibahagian manakah Nabi yaakub a.s meletakkan baju Nabi Yusuf a.s sehingga boleh melihat dengan izin Allah? Di bahagian itulah HGH meresap ke dalam tubuh." - Tn Hj Ismail Hj Ahmad 

Perubatan ini adalah perubatan peradaban Islam yang tidak pernah luput meski generasi kini terkembali ke belakang. Inilah perubatan Tibbun Nabawi, merentasi zaman. 

Daripada setitis air yang tiada erti boleh menjadi air yang luar biasa mustajab dan mujarab hanya daripada herba alami. 

Oleh itu, ia menjadi terapi kepada pelbagai masalah kesihatan dengan mengekalkan kandungan HGH dalam badan. 

Dengan menyembur HGH-II pada muka dan bawah lidah kali sehari, dengan izin Allah, penyakit anda akan sembuh secara alami. 










HGH THE ART OF BEAUTY - ANTI PENUAAN DINI



MEMBERIKAN KECERIAAN HIDUP



PERAWATAN KENCING MANIS 
.




MENGAPA HGH-II INI PERLU DISEMBUR PADA WAKTU MALAM SEBELUM TIDUR? MARI KITA LIHAT HUBUNGKAIT HGH DENGAN GELOMBANG OTAK.... 





Delta - keadaan tidur nyenyak di mana anda tidak bermimpi. 

➤Melatonin, hormon yang membuat ritma dan keseimbangan tubuh, dirembeskan dalam keadaan delta. Hormon ini membantu anda tidur dan bertukar kepada serotonin selama tempoh terjaga. Jika "jam biologis" anda bekerja dengan baik, dan anda sedang tidur nyenyak, peratusan untuk anda bangun dalam keadaan segar dan bertenaga adalah sangat tinggi. 

➤Hormon Pertumbuhan Manusia dihasilkan dalam kelenjar pituitari dan dirembeskan selama fasa delta. Hormon pertumbuhan/Grow Hormone bertugas meningkatkan stamina, meningkatkan fungsi seksual dan libido, dan membantu anda mengurangkan lemak tubuh sebanyak 15%. 

Dapatkan HGH anda segera! 


PENGALAMAN PARA PENGGUNA HGH-II DIREKODKAN!!



Kesembuhan daripada penyakit itu datang daripada Allah, dan ini merupakan salah satu ikhtiar kita dalam menyembuhkan penyakit. 

“Dan sekiranya aku sakit, maka Dialah (Allah) yang menyembuhkan” (Surah asy-Syu’ara’ ayat 80) 

===================================================

Untuk pembelian HGH-II HPA, 
Whatsapp kami di link ini www.wasap.my/60135806760/hgh untuk pembelian.

Untuk mendapatkan produk kesihatan yang berkualiti tinggi dengan pengiktirafan JAKIM, berdaftar dengan KKM, memiliki taraf pengilangan GMP dan National Pharmaceutical Beuro, wasap saya di www.wasap.my/60135806760

Kami membuat penghantaran melalui perkhidmatan poslaju. 

Semoga anda gembira dengan perkongsian ini. Sekirannya anda ada sebarang soalan berkaitan produk kesihatan, cara rawatan alternatif, anda boleh hubunggi saya di talian 013-5806760.

Norashikin Hasan
Herbalis HPA 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan