Isnin, 20 Februari 2017

UBAT TITIS MATA

Masalah mata silau, kabur, rabun, panas dan sebagainya. Ramai orang bertanya saya soalan tentang masalah mata yang dialami. Saya tidak berkesempatan untuk menjawab wasap anda semua. Jadi, saya cuba jawab di sini. 

Ramai yang bertanya, benarkah ubat titis mata ini boleh memulihkan semua masalah mata? Jawapan saya ialah, YA. Ia mempertenagakan organ mata dan membantu memulihkan penglihatan jika diamalkan secara istiqomah (konsisten). Teh daripada bunga-bungaan juga dapat membantu menajamkan penglihatan mata. Namun, apa yang menjadikan mata bermasalah juga perlu dikenalpasti dengan kaedah diagnose penyakit. Tahukah anda punca kepada masalah mata? 

Organ yang berhubung rapat dengan mata ialah hati. Kekuatan pembukaan dan penutupan iris mata adalah bergantung kepada tenaga daripada hati. Apabila hati terbeban, mata akan menjadi silau. Mata akan bertambah bermasalah apabila hati menjadi berlemak (fatty liver). Hati berperanan dalam tugas memproses protien dan kolestrol. Apabila ia dibebani dengan tugasan yang 'berlambak-lambak' ia akan menjejaskan penglihatan mata dan juga mengurangkan tahap EQ seseorang. Hubungan antara mata dengan hati juga dapat dilihat daripada penyakit jaundis dan hepatitis. Hepa bermakna hati. Simptom in boleh dilihat pada mata yang kekuningan. 

Untuk masalah mata yang berhubung dengan organ hati, maka organ hati perlu dipulihkan dahulu dengan penawar yang bersifat pahit/kelat dan, atau warna kekuningan. Rawatan tidak hanya tertumpu pada mata sahaja. Daun pegaga misalnya baik untuk hati. Disamping itu menghentikan pengambilan makanan berprotien tinggi juga amat membantu merawat penyakit mata berperingkat-peringkat secara semulajadi.

Selain itu, masalah mata yang tidak nampak kerana kesan daripada penyakit kencing manis disebut sebagai retinopati diabetik. Retinopati diabetic ialah retinopati (kerosakan pada retina) yang disebabkan oleh komplikasi penyakit Diabetes. Berlaku kerosakan salur darah halus pada retina mata disebabkan gula dalam darah yang tinggi 

Retinopati diabetik terjadi akibat dinding salur darah yang lemah, menyebabkan berlaku kebocoran lemak dan penyumbatan kapilari. Ia boleh menyebabkan penglihatan mata merosot dan seterusnya buta. 

Maka dalam pengubatan herba HPA, ada satu ubat mata khas untuk masalah retinopati ini. Ain Drop, Wave dan HGH digunakan.



1. Ain Drop II HPA RM25 10ml. (Expired 2 tahun) 
AIN DROP II adalah herba ramuan yang diambil dari cairan pohon khusus dari pergunungan dingin Pakistan dan herba lainnya (di antaranya madu 4 musim). Adapun penggunaan cairan khusus ini telah digunakan sejak ratusan tahun oleh masyarakat Pakistan. 


Cara Penggunaan Ain Drop II: 
1. Titiskan 1 titis Ain Drop ke mata yang bermasalah pasa waktu pagi hari. Lakukan selama 5 hari berturut-turut. 
2. Setelah itu lakukan hal yang sama di bulan berikutnya. 

Jadi, dalam 1 bulan hanya digunakan selama 5 hari dalam sebulan. Lakukan hal ini hingga berlaku kesembuhan pada anda. 


2. Ain Drop & HE SET. Pakej terbaik untuk rawatan mata. Ain Drop 10ml, Wave 10ml, HGH 30ml RM250 - Best Seller, best testimonial. (Expired 2 tahun) 


Cara penggunaan HE SET: 

1. Wave dititis ke dalam kedua-dua belah mata 5 kali sehari mengikut kebiasaan waktu solat. Titiskan seusai solat. 

2. HGH dispray pada wajah dan bawah lidah atau dlm air mineral/putih (sahaja) kemudian minum. 2 kali sehari pagi dan malam. 

Untuk mengetahui info lanjut tentang HE SET, sila klik pada pautan ini 



Ain Drop yang disinergikan dengan Wave dan HGH insyaAllah boleh juga diikhtiarkan untuk membantu merawat:
  • rabun
  • mata merah
  • selaput mata
  • tekanan (glaucoma)
  • sakit gigi
  • sakit saraf
  • katarak
  • mata kering
  • mata bertahi
  • ketumbit
  • mata gatal gatal
Istiqamah dengan penggunaannya insyaAllah ada kesembuhan. 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 

Q&A 

1. Bila boleh nampak kesan penyembuhan? 
Bergantung kepada kekerapan penggunaan dan tahap masalah mata yang dihadapi. 

2. Berapa harga sebotol? 
Ain Drop II RM30 
HE SET (Wave & HGH) RM250 3. 

3. Kos pos? 
RM8.00, pembelian dengan jumlah berat 500gm kos pos masih RM8.00. 

4. Adakah kesan sampingan? 
Tiada. Cuma setiap penggunaan ada sedikit rasa pedih, digalakkan untuk titis Wave bagi melegakan rasa pedih mata.

5. Macam mana nak beli? 
Whatsapp ke link ini www.wasap.my/60135806760

6. Ubat Mata ini ada berdaftarkah? 
Ain Drop, WAVE & HGH ialah produk HPA INTERNATIONAL yang berdaftar dengan KKM, Halal Jakim, SIRIM QAS, memiliki taraf pengilangan GMP dan National Pharmaceutical Bureau. 





Whatsapp kami di www.wasap.my/60135806760 untuk pembelian. 

Whatsapp kami di www.wasap.my/60135806760 untuk pembelian. 

Whatsapp kami di www.wasap.my/60135806760 untuk pembelian. 


Anda mampu mengubahnya. 

_________________________________________________________________________ 

Untuk mendapatkan produk kesihatan yang berkualiti tinggi dengan pengiktirafan JAKIM, berdaftar dengan KKM, memiliki taraf pengilangan GMP dan National Pharmaceutical Beuro, wasap saya di www.wasap.my/60135806760

Kami membuat penghantaran melalui perkhidmatan poslaju. 

Untuk mendapatkan khidmat rawatan (bekam, akupuntur, refleksologi, dan urutan) sila dapatkan tarikh temujanji terlebih dahulu. Wasap saya di nombor ini www.wasap.my/60135806760

Semoga anda gembira dengan perkongsian ini. Sekirannya anda ada sebarang soalan berkaitan produk kesihatan, cara rawatan alternatif, anda boleh hubunggi saya di talian 013-5806760. 

Norashikin Hasan 

Herbalis Asean - HPA Internasional 







1 ulasan:

  1. Bestnya kalau dapat kurangkan rabun kan!

    Saya pun sedang berikhtiar ni, mudahan berhasil.. :)

    BalasPadam